dinsdag 26 april 2011

Charlie St. Cloud

Deze week heb ik de film Charlie St. Cloud bekeken, en ik moet toegeven, het was moeilijk mijn tranen te bedwingen (en niet omdat Zac Efron de hoofdrol had). Hieronder de synopsis en trailer.
Synopsis 
Charlie St.Cloud  is een jonge man die de dood van zijn jongere broer, Sam, niet heeft verwerkt. Hij werkt als beheerder op de begraafplaats waar zijn broer begraven ligt. Hij heeft nog steeds een speciale band met zijn broer, hij kan hem namelijk zien. Charlie ontmoet Sam elke nacht om te praten en vangbal te spelen. Als er een vrouw  in zijn leven komt moet hij kiezen tussen de belofte die hij Sam heeft gedaan of achter de vrouw aangaan waar hij gevoelens voor heeft.


3 opmerkingen:

  1. hij lijkt me idd heftig, maar wel heel mooi!
    maybe i´m gonna watch it in the cinemaa!
    xxlove

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chaar xd Ik ga even hier een reclametje van mijn blogie posten als het mag ? Wel mensies ik heb een Creative blog gemaakt :D. Met Fashion enzo eigelijk vanalles :s. Zou je een kijkhe willen nemen en me volgen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt wel een leuke film
    ik volg je :) volg je misschien terug xx

    BeantwoordenVerwijderen